Նպատակները՝
ա) ուսուցիչն իմանա՝
- կրտսեր դպրոցականների իմացական պրոցեսների զարգացումը,
- դեռահասության տարիքի առանձնահատկությունները, դեռահասի հոգեբանամանկավարժական ընդհանուր բնութագիրը,
- պատանեկան տարիքի առանձնահատկությունները, ավագ դպրոցականի հոգեբանամանկավարժական բնութագիրը,
- դեռահասի ուսումնական գործունեությունը: Դեռահասի փոխհարաբերությունները չափահասների հետ: Ինքնագիտակցության զարգացումը:
բ) ուսուցիչը կարողանա՝
- բնութագրել միջին և ավագ դպրոցի սովորողներին, նրանց բնորոշ տարբերիչ առանձնահատկությունները.
- Նշել հայոց լեզվի և գրականության դասավանդման նպատակադրումներն ըստ տարիքային խմբերի:
Օգտագործվող նյութերը՝ Սովորողների հոգեբանամանկավարժական բնութագիրն ըստ տարիքային խմբերի: Դեռահասի հոգեբանամանկավարժական բնութագիրը: Ավագ դպրոցականի հոգեբանամանկավարժական բնութագիրը:
Մանրամասներ
- Դասեր 8
- Թեստեր 1
- Տևողություն Անժամկետ
- Մակարդակ Բոլորը
- Լեզու Հայերեն
- Մասնակիցներ 215
- Վկայական Ոչ
- Առաջադրանքներ Այո